banner-xenos-openingscampagne-v2

Een openingscampagne met resultaat!
Met de opening van een nieuwe winkel wil je natuurlijk resultaat boeken; honderden nieuwsgierige bezoekers in de winkel, lange rijen aan de kassa’s en enthousiaste reacties. En dit alles met resultaat dat op de eerste dag al terug te zien is in de omzet. Om dit te realiseren moet je natuurlijk meer doen dan enkel je deuren openen, een ballonnenboog plaatsen en hopen dat voorbijgangers naar binnenlopen. Je wil opvallen! En dat opvallen is precies hetgeen dat je aan ons kan overlaten.

Bij Xenos is er altijd iets te vieren. Met die gedachte schakelde Xenos The Line in om een ludieke openingscampagne op te zetten voor de nieuwe winkel in ‘s-Hertogenbosch.

Om de aandacht van alle Bosschenaren te trekken, hebben we het concept de Xenos Openingsloterij in het leven geroepen. Op de dag van de opening maakten bezoekers op drie verschillende tijdstippen kans op één minuut gratis shoppen of een van de twee waardecheques. Daarnaast kon men kennismaken met de nieuwe winkel en kreeg iedereen 20% openingskorting op het gehele assortiment. In samenwerking met RMB Field Marketing deelde het promotieteam flyers uit terwijl ze op fietskarren fietsten. Op de flyer stond de aankondiging van de opening en bij de ingang van de nieuwe winkel werden bezoekers ontvangen door een gastvrouw. De klanten kregen een heerlijk hapje en drankje uit het Xenos assortiment en een presentator presenteerde de vernieuwde winkel en de trekking van de openingsloterij.

Kortom, heel ’s-Hertogenbosch kleurde roze tijdens de opening. En dat is slechts één van de resultaten. Wat moeten we nog meer zeggen?