Portfolio-banner-megabox

Gedurende drie weken stond er een mysterieuze MegaBox in het winkelcentrum van MegaStores. De opdracht was simpel: Raad de waarde van de inhoud van de box en maak kans op megaprijzen. Maar hoe breng je zo’n actie onder de aandacht en welke boodschap ga je op welke manier communiceren naar de bezoekers van MegaStores? Met die vraag gingen we bij The Line aan de slag met het ontwerp en de realisatie en werkten we mee aan de campagne rondom deze actie.

We creëerden een stijl die er letterlijk en figuurlijk uit sprong. Zo werden mensen offline en online niet alleen geïnformeerd over wat de actie inhield, maar werden ze ook geënthousiasmeerd om te gluren in de MegaBox en een gokje te wagen.

Het resultaat loog er niet om. Honderden mensen kregen de kans om een miniblik te werpen in de MegaBox en op tweede paasdag werden de drie winnaars bekend gemaakt. Het juiste inschattingsvermogen en een beetje ‘ruimtelijk inzicht’ werd beloond met megaprijzen.