Welcome to the winners playground.

Maaspoort biedt letterlijk een uniek speelveld als het gaat om het organiseren van evenementen. Alleen al de flexibiliteit waarmee ze de ondervloer wisselen voor een basketbaltoernooi, tenniswedstrijd, congres of lezing is van ongekend niveau. Aan ons de uitdaging om dé plek waar sport en business samenkomen tot leven te brengen.

Positionering en visuele identiteit
DE VRAAG
Een 360 graden rebranding.

Waar Maaspoort een middenstip biedt voor topsport, prestaties en events, stonden wij voor de uitdaging om voor Maaspoort zélf een podium te creëren. Een sterke merkidentiteit en sprekende beeldtaal die de verbinding maakt tussen Maaspoorts sportieve én zakelijke mentaliteit. Vanuit deze basis startten wij vol enthousiasme met het ontwikkelen van de complete rebranding van Maaspoort.

 

kerngedachte
De ultieme nummer één in sport en business.

Sportwedstrijden en lezingen zijn twee zeer uiteenlopende evenementen. Twee verschillende werelden, sportief en zakelijk, die in de organisatie voor Maaspoort hetzelfde uitgangspunt hebben. Namelijk om voor elk evenement een topprestatie neer te zetten. Een mentaliteit en drijfveer die Maaspoort kenmerkt en die ze delen met mensen in zowel de topsport als het bedrijfsleven. Alles voor de hoogste plaats, het allerbeste resultaat, de winst, daar biedt Maaspoort de perfecte ondersteuning én ruimte voor. Vanuit deze gedachte ontwikkelden we de overkoepelende pay-off ‘A winners playground’ die we tot leven brachten in een onderscheidende merkidentiteit en beeldtaal.

REALISATIE
Een topprestatie om trots op te zijn.

‘A winners playground’ vormde de basis voor het bouwen aan Maaspoort. Van een nieuw, eigentijds logo tot de volledige stationery, en van de aankleding en signing van het pand tot een redesign van de website. De combinatie van de sportieve look & feel, de krachtige quotes, het speelse lijnenspel als vormentaal en de dynamische fotografie laat zien waar Maaspoort voor staat: winnen.