Nu nog lekkerder onderweg. Altijd en overal.

Na het winnen van de pitch hebben wij het afgelopen jaar hard gewerkt om Lekkerland neer te zetten als ‘Your most convenient partner’. Een nieuwe essentie die de basis vormt van alle corporate communicatie-uitingen.

Visuele identiteit
De vraag
De essentie van Lekkerland
in een nieuwe beeldtaal.

Lekkerland is veel meer dan een logistiek partner. Ze zijn voortdurend onderweg en komen op allerlei plekken om hun klanten nog succesvoller te maken. Ze bieden onder andere complete winkelconcepten, slimme oplossingen voor de winkelinrichting en een breed en relevant assortiment. Ze staan 24/7 klaar voor hun partners. Allemaal om de claim ‘your most convenient partner’ waar te maken. Dit vraagt om een nieuwe beeldtaal.
Echte mensen in echte situaties.

Aanpak
Dynamiek en authenticiteit
als basis voor de visuele identiteit.

Daarbij focussen we op alle momenten waarop Lekkerland iets betekent voor de klant of voor de consument, van werkvloer tot winkelvloer, en brachten dit in beeld.

Event
Een avontuurlijke reis door
de wereld van convenience.

Voor het eigen event ‘Convenience in Actie’ hebben we samen een campagne opgezet die naadloos aansloot op alles wat er tijdens het event te zien, te proeven en te beleven viel.
Een avontuurlijke reis door de dynamische, nieuwe wereld van convenience.

EMPLOYEE BRANDING
Op zoek naar nieuwe Lekkerlanders.

Bij het nieuwe gedachtegoed hoort natuurlijk ook employee branding. Hierin hebben we Lekkerlanders laten vertellen wat voor hun ‘Lekker werken bij Lekkerland’ inhoud.
Zowel intern als extern worden deze verhalen breed uitgedragen. 

OFFLINE
Een restyling van de folder

Bladeren door een folder die convenience uitstraalt. Dat gaat verder dan een design dat aansluit op Lekkerlands huisstijl. Samen met Lekkerland hebben we gekeken naar wat er nodig is om de folders zodanig op te bouwen, zodat de klant ervaart waar Lekkerland voor staat: gemak.
Een strak en slim stramien, een overzichtelijke indeling met echte product heroes.
Daar krijg je trek van!

ONLINE
Een upgrade naar de nieuwe website.

Vanuit een SEO-oogpunt hebben we alle content op de website geredigeerd
en aangevuld, zodat deze aansluit op de positionering en visie ‘your most convenient partner’. Ook de complete webstructuur werd daarbij onder de loep genomen. Allemaal om de
gebruiksvriendelijkheid en het gemak van de nieuwe website te verbeteren, maar ook en vooral
om de vindbaarheid vanuit Google te optimaliseren en het totale bereik te vergroten.