Het beste brood van Nederland in een nieuw jasje.

De welbekende, verse Korengoud-broden en -vlaaien van Jan Linders worden sinds jaar en dag gebakken op traditionele wijze en geheel volgens authentieke receptuur. Waar deze pure ambacht onveranderd is gebleven, heeft de verpakkingslijn een complete metamorfose ondergaan.

Overzichtelijk en aantrekkelijk in één.

Voor de nieuwe Korengoud-verpakkingslijn van Jan Linders waren verschillende criteria belangrijk om mee rekening te houden bij de doorvertaling naar tientallen verpakkingen van klein tot groot.

Aandacht voor de eerste indruk.

Een nieuwe verpakkingsrange mag je uiteraard niet zomaar aan je voorbij laten gaan. Zeker niet bij vaste klanten die al jarenlang voor de vertrouwde Korengoud-kwaliteit kiezen. Daar hoort een introductiecampagne bij. Om zowel medewerkers als klanten kennis te laten maken met het nieuwe Korengoud, rolden we een compleet pakket aan middelen uit voor zowel de winkelvloer, de folder als online. Zo fotografeerden we diverse sfeerbeelden om de nieuwe verpakkingslijn onder de aandacht te brengen én de versheid, de ambacht en het streekgevoel tot leven te brengen.

Vernieuwend, toch dicht bij Korengoud

Jan Linders zelf, de medewerkers en de klanten van Jan Linders zijn blij verrast en enthousiast over het resultaat. Een mooie waardering voor een verpakkingslijn die het authentieke karakter van Korengoud uitstraalt en tegelijkertijd een look & feel bevat die past bij een moderne verpakkingslijn.

Vers design voor Korengoud

Het lekkerste brood van Nederland in een nieuw jasje. De welbekende, verse Korengoud-broden en -vlaaien van Jan Linders worden sinds jaar en dag gebakken op traditionele wijze en geheel volgens authentieke receptuur. Waar deze ambachtelijke bereiding onveranderd is gebleven, heeft de verpakkingslijn onlangs een complete metamorfose gekregen.
Voor de nieuwe verpakkingslijn én fotografie van zowel de broodzakken als de vlaaidozen grepen we terug naar dat waar Korengoud voor staat: versheid, pure ambacht en het streekgevoel. Deze pijlers vormden de basis voor de doorvertaling naar het verpakkingsdesign, de sfeerbeelden en de uiteindelijke introductiecampagne voor de trouwe klanten van dé supermarkt van het zuiden.