Ons team stond voor de uitdaging om de nieuwe visuele identiteit van supermarkt Jan Linders door te vertalen en uit te rollen naar alle denkbare communicatiemiddelen. En omdat wij net als Jan Linders servicegericht en flexibel zijn, brachten we in een recordtijd de nieuwe huisstijl tot leven.
Toen Jan Linders supermarkten een compleet nieuwe visuele identiteit kreeg, werd ons team uitgedaagd om deze look & feel door te vertalen naar alle vormen van communicatie.

Een nieuwe spaaractie, een openingscampagne of een speciaal magazine. Voor onze creatieven die voor Jan Linders supermarkten werken, is geen dag hetzelfde. Elke dag staan zij klaar om het hele zuiden te voorzien van alle mogelijke communicatie-uitingen. Door flexibel te handelen, servicegericht te zijn en snel te schakelen, was ons team in staat om binnen een recordtijd het nieuwe jasje van Jan Linders passend te maken en consistent door te voeren.



Klantenbinding en loyaliteit staat bij Jan Linders hoog in het vaandel. Ze staan dicht bij de klanten en doen er alles aan om hen zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Zo is bijvoorbeeld carnaval een ideaal moment om via een campagne de klantenbinding te vergroten. We segmenteren de communicatie op stad en dorp, en zorgen ervoor dat ieder filiaal een eigen uitstraling krijgt.
Ons online team verzorgt alle content voor social om klanten van Jan Linders elke dag te inspireren met verse, verrassende posts. Een lekker recept op Instagram, een nieuwsbrief met de laatste aanbiedingen, een videoserie van de nieuwe spaaractie of een leuke gif voor de loyaliteitscampagne. Alles om het voordeel van het zuiden online tot leven te brengen.

Om overzicht en structuur te brengen in de hoeveelheid verschillende werkzaamheden, werken we samen met Jan Linders vanuit ons ORCA-systeem. Een online platform waarin onder meer alle artikelen, beelden en acties per opdracht en uiting gebundeld zijn. Zo kunnen wij efficiënter werken en houdt Jan Linders tijd over om aan hun formule te bouwen.