Portfolio-banner-web1

Het vakantiegevoel in huis.

In mei/juni krijgen veel Nederlands weer hun vakantiegeld. Een bedrag dat wordt gebruikt om op zomervakantie te gaan, om te sparen of om iets aan je woning te vernieuwen of te verbouwen. Met dit laatste gegeven vroeg Carpetright aan ons om een actiecampagne te ontwikkelen voor de laatste twee weken van mei.

Carpetright heeft verschillende producten in het assortiment die de naam van een land of stad hebben. We namen dit als vertrekpunt voor ons concept en ontwikkelden de ‘Vakantie Voordeeldagen’. Een actie waarbij je als consument voordeel kreeg op allerlei wereldse vloeren, vloerkleden en raamdecoratie, om zo het vakantiegevoel in huis te halen.

Voor de executie creëerden we visuals waarbij de wereldse vloer in combinatie met de bijbehorende plaats als uitzicht te zien was. We hielden rekening met hoe reisbureaus communiceren en triggerden op deze manier de consument om naar Carpetright te komen om bijvoorbeeld voor slechts 8,99 per vierkante meter te genieten van Barcelona. Zowel online als offline brachten we mensen op de hoogte van de Vakantie Voordeeldagen. Van online banners en een digitale nieuwsbrief tot offline folders en posters, alles werd gedaan om de consument alvast in de vakantiestemming te brengen.