De kracht van social engagement.
HiKOKI staat voor kwaliteit, kracht, betrouwbaarheid en innovatie. Vanuit deze pijlers ontwikkelden we het concept ‘Driven by Technology’ en rolden we de campagne uit via diverse online kanalen.
De awareness-campagne werd gelanceerd met een uniek AR-gezichtsfilter en werd verspreid over 17 Europese landen via meerdere HiKOKI-accounts op Instagram. Het filter stelt professionals in staat om te ontdekken in hoeverre zij gedreven worden door technologie. Een leuke manier om in aanraking te komen met het merk en om kennis te maken met de campagneboodschap. In zeer korte tijd werd het filter door meer dan 1.000 mensen gebruikt.
Om het AR-gezichtsfilter in alle landen onder de aandacht te brengen en de werking ervan uit te leggen, ontwikkelden we een geanimeerde video in alle 17 talen. Zo kon elk land op een consistente en herkenbare manier communiceren met de doelgroep.
Het gezichtsfilter is nog steeds beschikbaar op Instagram en Facebook. Ontdek hoeveel procent jij gedreven wordt door technologie.