WD40.
Klaar voor
de uitdaging.

Hoe bereik je ongeveer 8 miljoen mensen online in een periode van slechts 10 weken? En hoe krijg je meer dan 120.000 mensen naar de landingspagina om deel te nemen aan een uitdagende DIY-competitie?

We owned social media.

Samen met WD-40 lanceerden we de Fix-it Challenge, waarbij gebruikers werden geactiveerd om hun doe-het-zelf-renovatieproject te delen. We zetten een paid campagne op met een gevarieerd pakket aan activerende content via Google (Display), Facebook en Instagram Advertising. We ontwikkelden ook content voor Pinterest Ads en TikTok Advertising. Elk kanaal met zijn eigen doel, gericht op het doe-het-zelf-publiek van WD-40. Met de verzamelde inzendingen heeft WD-40 hoogwaardige user generated content om op een organische manier te gebruiken via de eigen online kanalen.

From Instagram & Facebook to Pinterest & TikTok.

UGC inzetten als ads.

Met de verzamelde inzendingen heeft WD-40 hoogwaardige user generated content om op een organische manier te gebruiken via de eigen online kanalen.

De campagne doorvertaald naar Google Display ads.

Onze
Projecten.