Dataweek NL 2021.
Hoe data ons
leven verrijkt.

Data Week NL zoomt in op de ongekende mogelijkheden van data in ons dagelijks leven. Een vijfdaags evenement vol inspirerende lezingen, tafelgesprekken, demo’s, presentaties en workshops. We ontwikkelden een online marketingstrategie en social campagne om het evenement onder de aandacht te brengen en het programma, de gastsprekers en de onderwerpen uit te lichten.

Een uitgebreid plan en pakket ter promotie van het event.

In aanloop naar het evenement ontwikkelden we een uitgebreide online campagnestrategie, waarbij drie hoofddoelen centraal stonden: online awareness genereren voor Data Week NL, traffic en leads naar de website genereren, en bezoekers naar het evenement en de livestreams leiden. Met bijna 20 assets voor adverteren op Google, LinkedIn, Facebook en instagram, en een maand vol organische content, zoals sprekers aankondigen, video’s en animaties, wisten we het evenement de juiste boost te geven.

Resultaten in een periode
van slechts 6 weken.

Resultaten van
de campagne.
220% groei in LinkedIn-volgers.

Aanzienlijke groei in het aantal volgers op de LinkedIn-pagina.

Brede inzet van social content.

In een periode van 6 weken ontwikkelden we een compleet en uitgebreid pakket vol social media assets voor LinkedIn, Facebook en Instagram.

30k organisch bereik.

Met effectieve social media assets hebben we niet alleen betaalde resultaten gegenereerd, maar ook een groot organisch bereik.

Live verslag van
Data Week NL.

 

 

Onze
Projecten.