Xenos.
Positionering &
visuele identiteit.

Xenos ontdekken is een avontuur.

Voor de herpositionering van Xenos grepen we terug op de roots van het merk. Een avontuurlijke winkel vol verrassende producten van over de hele wereld. Elk product is het ontdekken meer dan waard.

Een retailformulevan de toekomst.
Sinds de oprichting in 1973 is Xenos uitgegroeid tot een van de bekendste spelers in de retailwereld. Tegenwoordig is het begrip en concept retail niets vergeleken met hoe het decennia geleden was. Sterker nog, het verandert nog steeds.

De essentie schuilt in de roots van het merk.

We gebruiken de 30 jaar oude oorsprong en authenticiteit als basis voor de nieuwe positionering. Door het wereldse karakter van de winkel te presenteren als een wereld op zich, lieten we klanten ontdekken hoe avontuurlijk winkelen bij Xenos kan zijn. We brachten het idee van de verkenning en ontdekking van nieuwe producten naar een nieuw level.

Welkom in de bijzondere
wereld van Xenos.

De Xenos OngewoonWeken is een jaarlijks terugkerende maand, waarbij klanten verrast worden met vier buitengewone woonstijlen. De video geeft een kijkje achter de schermen hoe de visualisatie van de stijlen in onze fotostudio tot stand komt. Een mooie impressie en representatie van hoe concept, fotografie en styling samenkomen.

Ontdek
meer Xenos
content.

Voortdurend
vooruitkijken

Ook al werken we al meer dan 30 jaar samen met Xenos, toch dagen we onszelf iedere keer weer uit om verrassende en bijzondere themacampagnes te ontwikkelen. We houden vast aan de kernwaarden van het merk en kijken telkens opnieuw hoe we deze op onderscheidende wijze kunnen vertalen naar alle offline en online kanalen.

Onze
Projecten.