HIKOKI
Van krachtig erfgoed.
naar sterke toekomst.

Building the brand.
Hitachi, het wereldwijd bekende merk dat elektrisch gereedschap voor de professionele markt ontwikkeld, kreeg een nieuwe naam. Naast de naam veranderde ook de visuele identiteit en waren wij onder meer verantwoordelijk voor de gehele rebranding van het merk.

Our philosophy.

Don’t act tough, be accessible.
Don’t make promises, build trust.
Don’t use technologies, innovate technologies.
Never just develop, always improve.

 

 

In 70 jaar tijd heeft Hitachi een sterke reputatie opgebouwd binnen de wereld van elektrisch gereedschap. Voor de naamsverandering was het belangrijk om een innovatieve identiteit te ontwikkelen, maar de erfenis en geschiedenis van Hitachi niet uit het oog te verliezen. Decennialange kennis, vaardigheden, ervaringen en mijlpalen vormen de bouwstenen voor het merk dat we nu kennen als HiKOKI.

We brengen het merk tot leven.
Ontdek de wereld van HiKOKI.

De rijke geschiedenis vol technologische innovaties is van generatie op generatie doorgegeven. Vanuit de overtuiging en mindset dat innovatie nooit stopt, is HiKOKI continu op zoek naar nieuwe manieren om machines en de prestaties van professionals te verbeteren. Door slimme technologieën te ontwikkelen en toe te passen, is HiKOKI in staat om professionals te voorzien van elektrisch gereedschap dat veiliger, gezonder, comfortabeler, duurzamer en eenvoudiger te bedienen is. Met dit alles in gedachte, ontwikkelden we een onderscheidend merk voor heel Europa.

Onze
Projecten.